Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI JOGOSTAN.PL

1. Kim jesteśmy?

Administratorem Twoich danych osobowych jesteśmy MY, czyli:

EMLiving Paulina Fuss
NIP: 7321915445, REGON: 101573344
ul. A.Struga 23, IV piętro, lokal 415, 95-100 Zgierz
kontakt@jogostan.pl
+48 605 088 660, +48 790 203 207


2. Jakie dane zbieramy i dlaczego?

Zbieramy Twoje dane osobowe po to, aby łatwiej było Ci korzystać z naszej strony internetowej i abyśmy my mogli rozpoznać Ciebie, jako użytkownika strony. Wśród danych, jakie zbieramy są:

  1. Informacje personalne: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu – te dane wykorzystujemy do jednoznacznej identyfikacji Twojej osoby.
  2. Ciasteczka (pliki cookies) –  te dane są pobierane niezależnie od Ciebie. Przechowuje je Twoja przeglądarka. Zbieramy je m.in. do uwierzytelnienia twoich danych logowania.
  3. Logi serwera – dane potrzebne do organizacji prawidłowej interakcji strony i serwera. Informują głównie o błędach na linii serwer – Twoja przeglądarka internetowa.

Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o przypadkach, w których zbieramy dane osobowe.


3. W jakich przypadkach zbieramy Twoje dane?

  • Formularz Kontaktowy

Formularz kontaktowy ma ułatwić Ci kontakt z nami. Po wpisaniu danych do formularza wysyłana jest na nasza skrzynkę wiadomość e-mail o treści, jaką chcesz nam przekazać. jest to w praktyce równorzędne z wysłaniem wiadomości z Twojej własnej skrzynki poczty elektronicznej. Skorzystanie z naszego formularza ma jednak jedną zaletę, której nie ma Twoja prywatna skrzynka – wiadomości pozostają zapisane na serwerze co daje możliwość odpowiedzenie na nie nawet jeśli sama wiadomość e-mail wysłana za pośrednictwem formularza z różnych względów do nas nie dotrze. Przed każdorazowym skorzystaniem z formularza kontaktowego masz obowiązek wyrazić zgodę na wysłanie nam swoich danych.

  • Newsletter

Zapisy do naszego Newslettera wymagają podania adresu e-mail, na który chcesz abyśmy wysyłali wiadomości dotyczące funkcjonowania naszej szkoły jogi – planowanych wydarzeń, zmian rozkładu zajęć, czy regulaminów. Przez zapisem do Newslettera pytamy Cię o zgodę.

  • Tworzenie konta w panelu Klienta

Jeśli chce założyć w naszym serwisie internetowym konto aby móc rezerwować miejsce na zajęcia Joga na Chustach a także zarządzać swoimi rezerwacjami potrzebne nam są Twoje dane osobowe: adres e-mail i hasło. Adres e-mail będzie automatycznie zamieniony na login, który możesz wykorzystać do logowania zamiast adresu e-mail. Dla przykładu: z adresu e-mail jan.kowalski@example.com zostanie utworzony login jan.kowalski. Wyślemy stosowne potwierdzenie na wskazany w rejestracji adres e-mail. Przed założeniem konta wyraź zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

  • Rezerwacja miejsca na zajęciach Joga na Chustach

Przy podsumowaniu rezerwacji prosimy abyś zalogował się na swoje konto, a w przypadku jego nieposiadania, założył takowe. Preferujemy konta osobowe nad anonimowe, pomaga nam to w obsłudze rezerwacji klienta. I w tym przypadku zanim dokonasz rezerwacji lub rejestracji poprzedzającej rezerwację prosimy Cię o zgodę na przesłanie nam danych.

  • Ciasteczka

Ciasteczka, inaczej pliki cookies, pomagają w identyfikacji użytkownika na poziomie działania strony internetowej. Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat ciasteczek przygotowaliśmy dla Ciebie osobna stronę, na której opisaliśmy proces przetwarzania plików cookies.

  • Osadzone treści z innych witryn

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.

Te witryny mogą zbierać informację o Tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie Twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

  • Logi serwera

Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników naszej strony podlegają zapisaniu w odpowiednich plikach (logach) na dysku serwera, dzieje się to samoczynnie bez wpływu użytkownika. Serwer to, w dużym uproszczeniu, komputer, który obsługuje stronę internetową przechowując jej pliki. Logi te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania stroną oraz w celu zapewnienia jak najsprawniejszej obsługi usług hostingowych. Twoja przeglądarka komunikuje się z serwerem wysyłając prośby o udostępnienie plików strony internetowej i innych zasobów serwera oraz przyjmując odpowiedź z serwera zawierającą dane, o które poprosiła. Dla przykładu: logując się do panelu klienta przeglądarka prosi serwer o określenie, czy możesz się zalogować. Serwer w odpowiedzi wysyła do przeglądarki stosowna informację, która następnie jest wyświetlana w postaci strony panelu klienta. Oto dane, które wymienia z serwerem Twoja przeglądarka:

  • czas nadejścia zapytania,
  • czas wysłania odpowiedzi,
  • nazwę komputera użytkownika pobieraną przy wejściu na stronę,
  • informacje o błędach jakie nastąpiły przy przeglądaniu strony,
  • adres strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do naszej strony nastąpiło przez odnośnik z innej strony internetowej,
  • informacje o przeglądarce użytkownika,
  • Informacje o adresie IP komputera użytkownika.

Logi nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony, nie ma tam informacji o imieniu i nazwisku czy danych adresowych. Logi są wykorzystywane jedynie do administrowania serwerem.


4. Czy dane można modyfikować lub usunąć ?

Na Twoją prośbę możemy dane usunąć lub przesłać Ci komplet zarejestrowanych u nas danych. Wyślij do nas wiadomość, my odeślemy Ci wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie Twojej tożsamości, aby mieć pewność, że to Ty chcesz dane zmodyfikować. Po Twoim potwierdzeniu dane usuniemy lub prześlemy Ci informację o tym, jakie dane przechowujemy (w spakowanym pliku HTML).

Jeśli chcesz zmienić dane zarejestrowane wystarczy zalogować się do panelu klienta i tam dokonać niezbędnych modyfikacji. Miej na uwadze to, że loginu nie da się zmienić.


5. Czy przekazujemy Twoje dane innym podmiotom?

Wykonujemy na bieżąco kopie zapasowe naszej strony włączając pliki strony i informacje zawarte w bazie danych. Kopia, jako spakowany plik, wysyłana jest na połączony z naszą stroną Dysk Google. Aby dowiedzieć się jak Google traktuje wysyłane przez nas kopie strony przeczytaj Politykę Prywatności Google.


6. Skontaktuj się z nami w razie pytań.

Wszelkie pytania możesz zadać kontaktując się z nami za pomocą adresów e-mail i numerów telefonów podanych na górze tej strony. Możesz również skorzystać z formularza kontaktowego na stronie Kontakt.